Dag 4 - Shoppen en vuurwerk

16 juli 2017 - Panama City, Panama

Vandaag was het Nationale Kinderdag in Panama. Nou komen die meiden van ons toch al niets te kort, maar vandaag zeker niet. We startten de dag rustig, met een korte wandeltocht langs een aantal souvenirwinkeltjes. Je moet wat over hebben voor die koters! De schade viel uiteindelijk mee (alleen wat oorbellen) en rond lunchtijd waren we weer terug in ons hotel. Na de lunch hebben we het Biomuseum bezocht, wat volledig is gewijd aan het ontstaan van Panama en de biodiversiteit van het land. Het was zeker interessant, leerzaam en leuk, maar op basis van de beschrijving in de reisgids hadden we er iets meer van verwacht. Bij terugkeer in het hotel dan maar het zwembad opgezocht. Voorlopig hebben we nog maar weinig regen gehad, terwijl we toch in het regenseizoen zitten. Dat de luchtvochtigheid wel zeer hoog is, merk je op de hotelkamer wel. Handdoeken en natte kleding drogen zeer langzaam.
Na een zelfbereide maaltijd hebben we eerst het vuurwerk op het dak van het hotel bekeken en daarna nog een spelletje gedaan. Morgen gaan we met een gehuurde auto naar de volgende plek: Gamboa. Buenas noches!

1. Ethel:
    17 juli 2017
    Ik ben benieuwd wat jullie beleven in Gamboa. Ik ken het niet.
    Hoe lang is het rijden? No sé. Hasta mañana amigos!