Dag 9 - Naar de koelere vallei

21 juli 2017 - Anton Valley, Panama

Vandaag was vooral een reisdag. We hebben het rustig aan gedaan en zijn om 11 uur vertrokken. Daarvoor had Martijn - hij kan er geen genoeg van krijgen- al een vroege ochtendwandeling in de omgeving van het hotel gemaakt en daarbij een miereneter gezien. Wat een leuk beest!
Met een paar koffers vol prachtige herinneringen verlieten we Gamboa. Heerlijk om met een eigen auto verder te kunnen reizen. Het wegennetwerk is niet al te ingewikkeld en men rijdt behoorlijk gedisciplineerd, je moet alleen alert zijn op auto's die op ieder moment kunnen in- of uitvoegen. Na een paar uur rijden bereikten we de Grote Oceaan, waar we op het strand de lunch hebben genuttigd. Daarna reden we door de heuvels noordwaarts naar El Valle de Anton, een vallei waar het een paar graden koeler is dan wat we tot nu toe gewend waren. Het schijnt een mooi gebied voor wandelingen te zijn, maar daar komen we nu niet aan toe. We hebben het diner - als enige gasten - in het hotel besteld, waarbij we ook een paar spelletjes 'Gooische Koeien' hebben. Daarna op tijd naar bed, want morgen reizen we verder en willen we wat vroeger vertrekken.

1. Teun en Lineke Rijsdijk:
    22 juli 2017
    Heerlijk om jullie belevenissen elke dag weer te lezen. Is Eline weer helemaal beter?
    Goeie reis vandaag.
    Knuffel van ons
  2. Martijn:
    23 juli 2017
    Leuk om te lezen dat jullie plezier beleven aan ons reisavontuur. Eline heeft na die ene heftige dag gelukkig geen last meer gehad. Knuffel terug!