Geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken.
En dat wij dit allemaal via jullie verhalen en foto's ook een beetje meemaken.
Nog een week te gaan, geniet er van.
Teun en Lineke XXX
Ethel:
8 augustus 2015
Lieve familie, Wij zijn inmiddels weer 2 daagjes thuis van onze 3e trip met de vouwwagen vanwege het mooie weer in Nederland. Ik heb tijdens onze afwezigheid jullie reisverhalen en foto's niet gelezen en bekeken. Maar nu net alles ingehaald haha! Duurde wel ruim een half uur hoor!! Heerlijk om te lezen wat jullie doen en meemaken. Reizen is iets fantastisch, en zeker in dat werelddeel waar jullie je bevinden. Inmiddels zijn jullie op Bali en ik herken al het national park in het noorden en het snorkelen. Dat hebben wij toendertijd ook gedaan. Ik zie uit naar jullie nieuwe verhalen en foto's van daar. Nog veel plezier en vergeet niet de heerlijke massage die ze op Bali hebben. Dan komen jullie zeker wat meer tot rust deze laatste week. Liefs van mij en de rest van de fam. Ethel
En dat wij dit allemaal via jullie verhalen en foto's ook een beetje meemaken.
Nog een week te gaan, geniet er van.
Teun en Lineke XXX