Dag 1 - heenreis naar Panama-city

13 juli 2017 - Panama City, Panama

Spannend en vermoeiend, zo kun je zo'n eerste dag van een verre reis wel samenvatten. Vragen die je bezig houden: zit het vliegtuig vol, welke films zijn er te zien, verloopt de reis voorspoedig en wat zijn de eerste indrukken na het landen? Zonder noemenswaardige vertraging en met een 4-gangen menu aan films achter de kiezen landde onze KLM-kist na 10,5 uur vliegen in de hoofdstad. De aardige chauffeur die ons opwachtte vertelde ons tijdens de rit in redelijk Engels van alles over de stad. Daar had hij alle tijd voor, want in de avondspits stond het verkeer behoorlijk vast. Om 1900 (0200 s'nachts NL tijd) kwamen we bij ons hotel. Gaar waren we, dus douchen en snel naar bed.

1. Ethel:
    Hoi lieve familie,
    Fijn dat jullie veilig geland zijn en in het hotel ( na wat file-leed ) aangekomen zijn.
    Hopelijk een goede nachtrust gehad. Martijn, jij bent denk ik vroeg wakker, want als je zo net je verhaal gestuurd hebt is het nog geen 7.00 uur bij jullie.
    Ik weet er alles van. Morgen heb ik zelf met -8 uur tijdverschil te maken.
    Ik hoop dat jullie tevreden waren met de KLM en dat ik trots kan zijn op mijn collega's.
    Ik vermoed dat jullie het vandaag een beetje rustig aan doen. Ik zie uit naar jullie volgend mail. Liefs, Ethel
  2. Ethel:
    14 juli 2017
    By the way, Leuk dat ik nog een keer kan nagenieten van jullie Indonesië reis van 2 jaar geleden. Ik heb alle foto's nog eens bekeken haha!
  3. Teun en Lineke Rijsdijk:
    14 juli 2017
    Fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn.
    Doe maar rustig aan de eerste dagen.
    Liefs en kus van ons.
    Teun en Lineke
  4. Martijn:
    15 juli 2017
    KLM is prima bevallen! Je collega's hebben goed voor ons gezorgd. Die tip van het rustig aan doen hebben we niet helemaal ter harte genomen, maar we kunnen wel tegen een stootje en gaan vanavond weer op tijd naar bed.
  5. Ethel:
    15 juli 2017
    Fijn te horen over de KLM. Ze werken nl sinds september met 1 collega minder achterin. Dus drukker! Weet je jullie stoelnummers nog?